dessan-blogg

Alla inlägg under juli 2011

Av dessan-blogg - 31 juli 2011 23:16

Har nyss chattat med min kille och kollade på en film kommer va dö glad i morgon för då laddas min mobil på xD men nu ska jag gå och ta bort sminket så jag kanske bloggar mer i morgon

Av dessan-blogg - 31 juli 2011 19:33

Har ass tråkigt!!

men väntar på att min bby ska ringa ;) <33 ( min kille )

e rätt sur men ni vill inte veta varför ^^

ja kanske bloggar mer i morgon för vet inte riktigt vad ja ska skriva!



Av dessan-blogg - 30 juli 2011 19:51

Japp då är man hemma igen har varit hos min syrra och hennes små änglar

vi har haft jätte skoj vi va på marknad jag och min ena systerdotte åkte karuseller de va ass roligt xD vi skrek till en gubbe hihi xD och när karusellen va slut så satt vi kvar hihi men blev arg en dag på min systerdotter fyyy fyyyy henne men blev kompisar igen tror ja hihi saknar er sjukt myk men saknar dig mest syrran


Av dessan-blogg - 21 juli 2011 22:04

Vet inte riktigt vad ja ska skriva men idag har ja varit och träffat två jätte söta katter och den ena ville först bara mysa sen ville den slåss xD hihi

ja bloggar kankse mer i morgon om ja har tid ha de bra kram<3

Av dessan-blogg - 18 juli 2011 00:24

sorry för ja inte har bloggat men ja har köpt färg och målat mitt rum men de va bara grund färgen så på onsdag ska ja köpa grå färg och måla och i morgon kommer min syrra o hennes barn ska bli dö kul men ja tror att ja ska kolla på tv nu och sen sova klockna är rätt mycke ( 00:30 ) sov gott ja kanske bloggar mer i morgon kanske

Av dessan-blogg - 14 juli 2011 21:09


min kille sickade denna låten till mej o ja börjar nästan gråta när jag hör den han e så underbar

jag älskar han sjukt mycket han har sickat fler låtar till mej men jag kankse laddar upp dom senare   ha de bäst puss på dig älskling o på er kära bloggläsare   


Av dessan-blogg - 14 juli 2011 13:33

idag skulle ja in till stan men de kan ja inte för de

regnar men om de slutar så ska ja   just nu ligger ja i  sängen o har tråkigt o mår inte så bra   

Av dessan-blogg - 13 juli 2011 23:38

har precis kommit hem från stan har varit på kristianstadsdagarna  de va riktigt roligt åkte karuseller de va fett roligt måste göras om

alla kankse inte vet vad  kristianstadsdagarna e men man kan åka karuseller o där e musik o myk mer har köpt dööö myk godis o läsk   ska kolla på tv nu så ja kankse bloggar i morgon


sov gott <3

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<<
Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards