dessan-blogg

Alla inlägg under oktober 2011

Av dessan-blogg - 31 oktober 2011 09:53

Godmorgon!

har typ nyss vaknat

just nu sitter jag i min säng och väntar på att nån ska komma med frukost, haha nej skoja -.-

asså jag vet inte alls vad jag ska skriva : (

jag bloggar mer ikväll kanske får se om jag har tid : )

ha de bra! :)

Av dessan-blogg - 30 oktober 2011 22:59

Hej hej

just nu så kollar jag och min systerdotter på film vet inte va den heter + pallar inte gå och kolla ;D

idag har jag sminkat och fixat håret på min systerdotter och myst med katterna och lagat mat och

varit ute med min systerdotter och hennes typ kompis ^^

och camat med min älskling!! <333

ja jag har typ gjort allt som en mamma gör ^^ ( töntigt )

jaja men nu vill min systerdotter att jag ska fortsätta att kolla på film med henne

men måste bara säga en sak innan så ritade hon mig och min älskling som pussades så sött! <3

bloggar mer imorgon tror jag : )

sov gott

Av dessan-blogg - 30 oktober 2011 10:00

 I love you älskling! <3333333

Av dessan-blogg - 30 oktober 2011 08:34

Hej!

sorry för jag inte bloggade igår kväll men asså när jag skulle göra de så bara laddade datan -.-

och min systerdotter skulle sova så jag ville inte spela musik då för jag skulle ju lägga in dagens låt

men de gör jag idag, de blev inget shoppande för mig igår jag hittade typ inget som jag ville ha : (

har typ nyss vaknat för min systerdotter skulle gå ner och då vaknade jag ;o

bloggar mer sen, måste gå ner och käka!!!

Av dessan-blogg - 29 oktober 2011 09:15

Tja, tja bloggen! ;D

har typ nyss vaknat och ligger i sängen och chattar med underbara Wilma! <33333

kommer sakna dig sjukt mkt vill inte att du ska åka!! :' (

ska kankse shoppa lite i stan så kankse lägger in några bilder sen : ) ( om de funkar )

de kommer kanske lite bilder på de som jag shoppade sist : )

men på dom sakerna som jag shoppade sist kan jag inte skriva vad dom kostar har inte kvittot kvar : P

idag : när jag har käkat frukost ska vi in till stan sen ska vi hämta min stora systerdotter ;D

sen ska vi bara vara hemma och hon får väl käka godis ( jag hatar godis )

men nu ska jag gå ner och käka frukost : )

bloggar kanske mer sen! ; )

Av dessan-blogg - 28 oktober 2011 16:32

 så länge jag lever kommer jag älskar dig älskling! <3333333

SAKNAR DIG!!!!!!! i love you! <3333333

Av dessan-blogg - 28 oktober 2011 16:24

Tänkte börja med " dagens låt "

så jag lägger ut ett inlägg som heter dagens låt och sen en låt men det kan vara lite cp med att lägga in låtar ibland men jag hoppas att det funkar annars kommer jag få spel ;D

jaja men idag i skolan när vi hade haft musik så gick jag och linnea sjön RFF i ringarna på vattnet och när vi kom in i klassrummet så blev vår lärare sur på linnea för att hon skrek men hon bara skrev ännu mer ;D

jaja men nu ska jag se om jag hittar nån bra låt som jag kan lägga in sen annars blir det ringarna på vattnet

ha de gött! ;)

Av dessan-blogg - 27 oktober 2011 16:00

Hej hej!

just nu kollar jag på film och är jätte trött, asså jag vet inte

varför men jag tror att det är fredag idag ; ) men vill att det ska va höstlov idag ju

jaja men det kommer bli en bra och rolig helg ska va med min stora systerdotter :) <3

men nu ska jag kolla på filmen

sov gott! :)

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17 18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards