dessan-blogg

Alla inlägg under september 2012

Av dessan-blogg - 27 september 2012 20:41

Imorgon är de helg, de kommer bli en grym helg. Imon drar man på cc och sen på lördag så drar man till syrran så ska vi shoppa och fika i stan och sen på kvällen så ska vi kanske glo på bio. Kommer bli så himla kul. Hoppas att in också kommer ha en rolig helg. Imorgon typ vid 10 så drar man från lektionen och drar till docktorn istället. Ska entligen kolla mina fötter. Dom e så konstiga. Men jag hoppas bara på att jag inte behöver operera. Men de tror jag inte, dom säger att jag är för ung men om de är illa så måste jag ju! Om ni har insta och inte följer mig så är de bara att följa youandmebejbe 


Ha de bra! :)

Av dessan-blogg - 14 september 2012 18:54

De har varit en grymt bråkig dag idag. Asså varför ska kärlek va så himla svårt? 

Man ska inte första en tjejs mascara förstör tjens läppstift istället! 

Aja, jag har inte varit särkskilt glad idag. Ibland vill man bara bort från allt. Asså glömma allt som har hänt, men de är inte så lätt som vissa tror. Och en sak, jag hatar när man bråkar med någon och 2 minuter senare så tror den man har bråkat med att man är bästa vänner. Seriöst? Vad tänker vissa personer med? Hoppas att ni har haft en bättre dag än mig. Just nu lyssnar jag på musik och är ganska trött. Ha en bra kväll, puss på er! 

Av dessan-blogg - 7 september 2012 21:49

Street Dancen va fett tråkig! Tänker inte fortsätta, dålig lärare och så. Imorgon blir de att dra in till stan och köpa någon present och sen imorgon kväll blir de att dra på spakväll :)
Kommer bli jätte kul. Just nu sitter jag i sängen och glor på tv är jätte trött. Ha de bra! :)

Av dessan-blogg - 7 september 2012 14:03

Sitter i bilen på väg hem från skolan med Atta. Ska va med henne idag, de va längesen vi v så kommer bli kul! :)
Puss på er!

Av dessan-blogg - 5 september 2012 17:55

Sorry för dålig uppdatering! 

 

Har inte haft tid till att blogga, många läxor och sånt med skolan. Men nu är jag här! 

Imorgon börjar jag på street dance och jag kommer såklart blogga efter de och skriva lite om hur de va. 

Jag har varit sjuk så jag har inte varit i skolan på en dag, känner mig seg för missade ganske mycket den dagen.

Just nu ligger jag i sängen och ska snart gå och duscha, vill ut och springa men får inte för jag är förkyld! Ha de bra, bloggar mer imon. Puss på er

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards