dessan-blogg

Alla inlägg under januari 2012

Av dessan-blogg - 31 januari 2012 22:05

Cha cha bloggen..

Ikväll har jag chattat med vänner och kollat på tv och efter skolan så läste jag ut en hel bok på en dag ;p

Och nu ska jag sova för jag är jätte trött! imorgon är de ju studiedag och då får vi se vad som händer ?? jag vill in till stan som ni vet ?? men men vi får väl se vad de blir av de

ha de gutt och sov gutt

natti natt :) 

Cha

Av dessan-blogg - 31 januari 2012 15:23

Cha cha bloggen..

För en liten stund sen så kom jag hem från skolan och just nu ligger jag i sängen och läser en bok som heter : utan att säga hej då.

Den är skit bra om ni inte har läst den så måste ni :D

De står så här på baksidan : jag tittar länge på löver som ser ut som ett svart hjärta. Då förstår jag : Du är med än en kompis för mig. Mycket mer. Men det har jag inte föstått. Inte förrän nu. Det var mig du skulle ha kysst. Det skulle vara du och jag. Men nu är det för sent.


Imorgon har vi studiedag!! :)

Då blir de att sova länge!!

Vill in till stan men vi får väl se vad de blir av de ?? 

Aja..

Ha de gutt! :) 

Av dessan-blogg - 30 januari 2012 20:46

Cha cha bloggen..

Idag har jag varit med min bebis ( bästis ) och vi åkte skridskor ;p

Har precis duchat och just nu gör jag typ inget ska snart gå ner och fika 

så ha de så gutt! :) 

Av dessan-blogg - 29 januari 2012 10:11

Godmorgon bloggen..

Har typ nyss vaknat och är jätte hungrig igår så firade vi pappa

och de va jätte god mat och trevligt och allt :)

Jag ska snart gå ner och äta frukost 

så ha de gutt :) 

Av dessan-blogg - 28 januari 2012 15:35

Cha cha bloggen..

Nu har jag fixat naglarna gjorde newspapper nails för första gången och blev skit nöjd! :)

Just nu sitter jag och bara bloggar och har tråkigt ska snart ta på mig fin kläder för ska fira pappa för han fyller år idag

ha de gutt! :) 

Av dessan-blogg - 28 januari 2012 09:42

Nu vill jag bara skriva av mig!



Älskling, du har gjort så jäkla mycket för mig! 

de vackraste du har gjort för mig är att du har förändrat mitt liv.

Vad hade jag gjort utan dig ?

Jag kan inte förstå att de är just mig du älskar!

Jag hade en dröm och den drömmen har slagit in, jag har en älskling som bryr sig om mig och inte bara tänker på sig själv! vi har haft våra bråk, men nu är dom över.

Jag kan berätta allt för dig.

Jag känner mig trygg med dig!

Asså seriöst jag vet inte vad jag hade gjort utan dig!

Jag kan inte förstå att jag inte drömmer!
Jag utan dig är som fågar utan vingar,

som ett hus utan tak,

som en älskling utan älskling!
Jag kommer att älska dig även i himlen!

Puss & kram på dig älskling!    

Av dessan-blogg - 28 januari 2012 09:27

Cha cha bloggen..

Nu har jag ätit frukost, mums!

Och nu lyssnar jag på musik :)

Är rätt trött för katten stod utanför dörren imorse och sa - nu måste du gå upp :D

Ha de gutt :) 

Av dessan-blogg - 27 januari 2012 22:45

Cha cha bloggen..

Nu har jag varit och borstat tänderna och så,

så de blir sängen lite senare än vad man hade tänkt sig :/

Sov gott! :) 

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16
17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards