dessan-blogg

Alla inlägg under december 2011

:(

Av dessan-blogg - 31 december 2011 13:43

Hej hej 

just nu har jag SKIT ONT i halsen :'(

kan nästan inte svälja något! kan nästan inte ens svälja mitt eget saliv :o 

så sjukt jobbigt!!

jaja.. idag har jag duschat, kollat på tv, varit med familjen, myst med katterna och varit på datan sen får vi se vad som händer? 

men nu ska jag försöka att äta något om jag kan svälja de? O.o

ha de gutt och gott nytt år


Av dessan-blogg - 30 december 2011 23:14

Hej hej!

just nu ligger jag i sängen och kollar på

har sjukt ont i halsen! ser ut som att jag har halsfluss men min lilla älskling och en kompis  har haft de och har bra tips :) 

men nu ska jag kolla på tv och sen sova!
sov gott :) 

juste.. gott nytt år! :) 

Av dessan-blogg - 30 december 2011 09:15

Hej hej 

japp ni ser rubriken! 

igår så mådde jag verkligen jätte dåligt! jag hade ont i huvudet och i magen och i halsen hade feber!

och inatt har jag vaknat några gånger av att jag har varit varm eller att jag har haft så ont i halsn så jag inte har kunnnnnnat svälja! :O 

jag fattar inte varför de ska hända mig de gör så jäkla ont i halsen så jag nästan börjar gråta :'(

men nu ska jag ta de lungt så ha de så gott :) 

Av dessan-blogg - 28 december 2011 22:49

Haajj haajj!

just nu kollar jag på tv med min busiga systerdotter! 

är skiiiiit trött 

OHHHHHHH DEN SKIT UNGEN SLOG MIG PÅ NÄSAN :@ 

imorgon ska hon hem!

men nu ska jag ge igen på henne så ha de så gutt och sov gutt :)

Av dessan-blogg - 27 december 2011 14:22

Haajj haajj

nu har jag precis kommit hem från stan o vi köpte dom tuggummina som sla göra så kan känner sig snygg o så ^^

så köpte vi dom som skulle göra så man känner sig snygg så provade jag o min systerdotter dom så först fick vi ont i huvudet sen blev vi trötta o sen fick vi ont i magen sen blev vi kissssiiiiggggaaa!!! xD

ja japp tro inte tuggummin som heter " vigo "

jaja.. men nu gör jag typ inget bara tråkar o lyssnar på musik ska kanske ut o spela fotboll sen!? :D

men ha de gutt! 

Av dessan-blogg - 26 december 2011 22:43

Haajj haajj!

just nu sitter jag o min systerdotter på mitt rum, vi gör ingettttting!!

jo,  kollar på ishockey :D

jaja.. men nu ska fixa lite i mitt rum så vi kan sova! 

juste, sorry för jag inte har bloggat men har inte haft tid, min systerdotter har varit här och sen har de varit mycke nu som de har varit jul o så men jag bloggar KANSKE imorgon, vi får se!?

men sov gott 

kram kram 

Av dessan-blogg - 25 december 2011 11:21

Haajj haajj!
idag kommer min syrra och hennes familj! <3

och lite gäster :D

igår så va de en konstig jul! de är inte den roliga julen som de alltid har varit!

när inte mamma är med så blir de inte så mycke skratt de blir mer lungt

när du va med så va alla lika glada och hade jätte skoj men nu är de inte så! :'( <3

du ska veta att vi saknar dig jätte mycket! du va den som gjorde så alla va glade och mådde bra men nu saknar vi dig och vi mår inte lika bra som vi gjorde när du va här! jag vet att de va jätte jobbigt för dig va ha nästan ett liv med bara problem och va på sjukhuset men du vet att vi saknade dig och vi grättt! vi försökte att stöta dig så mycket de gick och så mycket som vi kunde men de hjälpte inte du sa förväl och lämnade oss :'( :'(


ni kanske undrar varför jag skriver om min mamma?

jag tycker att de alltid är bra att visa hur man känner sig man ska inte behöver hålla de inom sig! 

våga visa hur du känner dig! 


Av dessan-blogg - 24 december 2011 23:31

Hej hej! 

Nu har jag firat julafton färdigt och fått jätte många julklappar  

ska snart sova så jag är pigg i morgon när min storasyster kommer min sin familj! <3

vad fick ni i julklapp då? och vilken va den bästa? 

min bästa julklapp va en One piece! :)

ikväll har jag varit med mina kusiner och vi åt massa med mat och godis så jag är jätte mätt nu 

kanske ska ta något innan jag lägger mig? inte bra att lägga sig med en tom mage :D

ha en fortsatt god jul! :) 

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12
13 14 15
16
17
18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards