dessan-blogg

Alla inlägg under mars 2012

Av dessan-blogg - 31 mars 2012 18:10

Heey bloggen.


Har nyss käkat, mums!


Har varit med Linnea idag o vi drog till min killkompis ! (:


Just nu smsar jag och gör typ inget.


Ikväll vet jag inte vad som händer, får väl se ;)


Ha en bra kväll ! (: 

Av dessan-blogg - 31 mars 2012 12:05

Heey bloggen !Sitter på mitt rum och gör inte så mycket.Har ont i huvudet och mår inte så bra !Hoppas att de blir bättre snart !Idag hade jag tänkt att sola om de inte är så kallt ute men de är ju soligt :)Ha en bra dag kram kram

Av dessan-blogg - 30 mars 2012 22:29

Heey bloggen.


Har varit i stan idag och shoppat .


Just nu glor jag på tv och har nyss ätit glasss :)


Ha en bra kväll 

Av dessan-blogg - 30 mars 2012 16:07

Heey bloggen.Sitter här nere med mormor och morfar och Kollar på tv. Har sprayat håret rosa uppe iHårbotten, nice ;)Idag är de påsklov och hoppas att ni också Har påsklov eller får snart!Ha en jätte bra dag!Kram

Av dessan-blogg - 29 mars 2012 21:56

Heeey bloggen.Bloggar från mobil för tycker att de är så jobbigt att blogga på datan + att de är roligare att blogga från mobilen. Just nu ligger jag i sängen och har precis duschat. Har ont i huvudet vet inte varför, jag hade de igår innan och efter jag tog sprutan men de kan väl inte va därför ? Jag tog ju sprutan igår och då kan jag väl inte ha ont i huvudet för Igår !? :•o aja.. Hoppas att ni har haft en bra dag och gjort många roliga saker ! Nu ska jag sova sov så gott natti natti Kram Kram :•)

Av dessan-blogg - 29 mars 2012 15:14

Heeeey bloggen.


Idag på idrotten spelade vi fotboll och tyckte att de va riktigt rolig så funderar på att börja på fotboll eller vad tycker ni ?


Jag fick ju mycket beröm och så och då känner man ju sig duktig :) 


Jag gick på fotboll när jag va liten men jag slutade för de va en j*la kille som hållde på hela tiden och då vågade man ju inte säga till men nu när man är stor så är man modig och vågar MYCKET mer !! 


Men men..


Jag får se! 


Just nu gör jag inte så mycket, äter påskgodis och har ont i huvudet men tro inte för att de är för att jag har ätit påskgodis jag hade ont i huvudet i skolan också !!


Ha en bra dag.


Kram kram


( bloggade från datan ) 

Av dessan-blogg - 28 mars 2012 15:06

Heeey bloggen.Sitter i bilen och är på väg till med mormor o ska köpa skal till min mobil.Några förslag ??Har precis varit med bästisen och min killkompis ! :)Ha en bra dag! :)

Av dessan-blogg - 28 mars 2012 10:10

Heey bloggen.Nu har jag tagit sprutan och de gjorde väl inte så ont !Just nu sitter jag i ett litet rum med min kompis som snart ska ta den !Hon bah säger att hon inte vill ta den men de måste hon ! :DHar lite ont i huvudet men de går nog om snart få vi hoppas.Ha en bra dag kram mig och mina kompisar! :)

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards