dessan-blogg

Alla inlägg under oktober 2012

Av dessan-blogg - 30 oktober 2012 21:54

För några dagar sen så skaffade jag en blogg på devote och jag försöker att uppdatera den varje dag och än så länge så har de gått bra. Gå in och kolla dezzaan.devote.se


;* <3

Av dessan-blogg - 9 oktober 2012 18:36

Nu har jag tänkt mig att skaffa en ny blogg och jag kommer inte skaffa bloggen på bloggplatsen. Tänker skaffa den på devote. Jag tycker alltid att det är kul att ändra lite. Jag har haft den bloggen ganska länge och har börjat tröttna. Nu vet ni mycket om mig och jag kommer fortsätta att blogga på devot. Och där kommer jag antagligen videoblogga också, tror jag. Jag är inte säkert! Och jag lovar inget. Hoppas att ni har haft en bra dag. Direkt efter skolan lägger jag mig i sängen och somnar. Nu har jag precis varit nere och ätit och tänkte sätta mig och blogga in för engelska provet på fredag. Sitter just nu och lyssnar på musik och tänker på samma skit saker. Som ni kanske inte vet så har jag insta/instagram och jag kommer kanske också lägga upp vad jag heter på insta. Jag kommer absolut inte slänga denna bloggen. Det kanske hänger att jag vill blogga här igen eller så får jag kanske några tips från den. Ha en bra kväll och hoppas att ni kommer läsa min blogg på devote. Jag lägger ut en länk här så fort jag har skaffat den nya bloggen. Tack och hejj leverpastaj!   

Av dessan-blogg - 5 oktober 2012 19:37

Hårdar dagar i skolan nu. Men nu är de äntligen helg. I helgen vet jag inte riktigt vad som händer ska kanske träffa någon kompis i byn. Idag har vi varit och köpt en ny bil och en ny spis. Har varit en slitsam dag idag! Hoppas att ni har haft det bra. Nu tänkte jag kolla på xfactor på datan har missat massa gånger! :( 

Puss hej

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards