dessan-blogg

Alla inlägg under april 2012

Av dessan-blogg - 29 april 2012 20:45

Hey bloggen !


Fick precis höra min älskade väns sång röst, hon är underbar, hon sjunger jätte fint så man för glädje tårar !

Kram på er


Av dessan-blogg - 26 april 2012 16:02

Hey sötisar !


Har nyss fikat lite för va fett hungrig när jag kom hem från skolan.

Jag vet att jag har slutat blogga så ofta som jag gjorde innan men de är för att jag är inne på facebook/fb mest så om ni vill veta vad som händer om dagarna så kan ni gärna skriva vad ni heter på fb i en kommentar så addar jag er så snabbt jag ser kommentaren!

Ha en jätte bra dag ! kram på er


Glöm inte att kommentera!


Av dessan-blogg - 24 april 2012 17:29

Hey bloggen.


Idag på engelska lektionen så skadade jag min tå.

Jag skulle sätta mig på en stol men hade tån under stol benet och satt mig på stolen! :(

Så de började blöda ! :((

Kunde inte va med på idrotten så när dom andra hade idrott satt jag linnea och emma och renskrev berättelse om vinkingatiden -.-

blev klar iaf ! :) 


Just nu har jag jätte ont i tån !

Kan knappt gå !! :(((


Aja..


Imorgon blir de skola och då slutarvi tidigt ! :))

Ska kanske va med bästisen har inte riktigt snackat med henne men de får vi snacka om imorgon.


Ha en bra kväll ! :)

Av dessan-blogg - 22 april 2012 13:15

Vad gör du & din bästis den dagen som ni blev vänner ? Asså om ni har varit vänner i ett år vad gör ni den dagen då ? Svara gärna i en kommentar och dela med dig av roliga saker ! Så jag och många fler kan få lite tips från dig och din bästis ! Ha en bra dag.

Av dessan-blogg - 22 april 2012 13:05

Heey bloggen! Ska snart träffa bästisen!! :)) De är ett skit väder här de regnar och är kallt så de ska bli kul att va med bästisen ! <3 Just nu har jag lite ont i huvudet men hoppas att de går om bör man träffar sin allllra bästa vän !! Vi har snart varit vänner i 10 år och då har jag bestämt att vi ska hitta på något riktigt kul !! :)) <33Kommer en fråga efter detta inlägget till er ! Kram kram

Av dessan-blogg - 21 april 2012 22:22

Hey bloggen.


Idag har jag varit med en killkompis och sen med bästisen.

De va jätte kul !


Just nu kollar jag på tv och ska sova så ni får ha en jätte bra kväll !

Bloggar mer imorgon kram på er ! 

Av dessan-blogg - 20 april 2012 20:27

Heey bloggen! Sitter här nere och glor på minuten.Så rolig han e för han snackar när han tävlar ! XDIdag har jag o mormor varit i stan och shoppat och vi köpte nys byxor, linne och shorts till mig, gillar verkligen klädesplaggen som vi köpte, älskar färgerna !! :)) Hoppas att ni har haft en jätte bra blogg.Ha en jätte bra kväll ! :))

Av dessan-blogg - 19 april 2012 18:08

Tjena bloggen!Har varit ute och hjälpt min storebror med hans moppe :)Just nu smsar jag med min killkompis.I helgen ska pappa va hos mig och vi får se vad vi hittar på ? Jag vill bowla, har inte gjort de på jätte länge men men vi får se vad vi gör ! Shiiit vad de är roligt att ha en bror om man själv är lillsyrra !!Dom e såå snälla mot en, älskar dig brorsan ! <3Idag har jag varit i skolan, jag o några kompisar visade upp zumban sen fick dom andra i klassen prova på och även killarna tyckte att de va kul, de hade jag aldrig trott ! Men ni är duktiga killar i klassen ! :D Ha en jätte bra dag. Kram på er !

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards