dessan-blogg

Alla inlägg under augusti 2011

Av dessan-blogg - 30 augusti 2011 21:13

Har haft dö ont i huvudet och varit döö trötttska

fick ta alvedon innan :( ska lägga mig snart ;o bara för jag inte mår bra och har dö ont i huvudet och jag vill inte stanna hemma i morgon vet inte varför men jag vill inte jag är assa varm oxå har nog feber eller jag vet inte men jag hoppas att det går över ha det bäst och sov gott ;D

Av dessan-blogg - 30 augusti 2011 21:13

Har haft dö ont i huvudet och varit döö trötttska

fick ta alvedon innan :( ska lägga mig snart ;o bara för jag inte mår bra och har dö ont i huvudet och jag vill inte stanna hemma i morgon vet inte varför men jag vill inte jag är assa varm oxå har nog feber eller jag vet inte men jag hoppas att det går över ha det bäst och sov gott ;D

Av dessan-blogg - 29 augusti 2011 18:36

måste bara tipsa om en blogg där är döö fina bilder ni måste bara kolla in dom bilderna

http://sunlightsgarfield.blogg.se/ <--- kolla på den!!!!!!!!!!!

Av dessan-blogg - 29 augusti 2011 18:19

Japp då har man varit med en kompis lärde mig aldrig shuffle dance eller vad det heter nu igen?:( vi hade typ inte tid :(((((( är rätt trötttt så det blir kankse inte så lång inlägg. Jag och min kompis ( linnea ) va vid affären -.-"och det kom en katt som hoppade upp i hennes knä :o

den fick inte sitta i mitt knä ;D snäll jag är va?

just nu gör jag typ inte så mycket chattar och lyssnar på musik eller gjorde ;D

och är inne på smeet ;p är kankse lite tråkig bara för jag är tröttttttttttt men jag är ju alltid tråkig ;D men om ni har nån blogg som ni vill att jag ska lägga ut länken till den så ni får lite mer läsare så är det bara att slänga in en kommentar ( om det funkar -.- )med er blogg i så lägger jag ut adressen till den så snabbt jag kan ;D

ha det bäst!!! <3

Av dessan-blogg - 28 augusti 2011 21:36

längtar såå sjukt mycket tills i morgon då ska jag lära mig shuffle dance :)

om ni inte vet vad det är så sök på shuffle dance på youtube det funkade tyvärr inte att lägga upp en video :( har varit och köpt skor, prövde en sko som klacken va 9 cm kanske ;) så jag hade jävligt ont i foten efter :( skola i morgon bläää vad tråkigt!!!!!!! jag ska kolla på tv nu och smsa bloggar kanske mer i morgon om hur det va att lära sig shuffle dance ;) . kram på er

Av dessan-blogg - 26 augusti 2011 16:23

Japp då har man tråkigt igen -.- tänkte att jag skulle fixa till bloggen lite? ändra några bilder och så :) bloggar i kväll tror jag. kram kram ha det bäst!!!!

Av dessan-blogg - 26 augusti 2011 15:08

Japp då är mormor och hämtar svamp ;) och jag sitter framför datan och chattar.

har sjukt ont i handen slog mig innan :( men det går väl över hoppas jag.

det blir inte så länga inlägg idag men jag bloggar mer i kväll

Av dessan-blogg - 26 augusti 2011 15:04

tänkte att jag skulle lägga ut 2 eller 3 inlägg idag :)

men vet inte riktigt vad jag ska skriva men men.

har varit i skolan idag hade engelska :) jag hatade det innan men nu har det blivit ritkigt kuligt :D men jag kankse lägger ut nån låt sen eller ett vanligt inlägg men men vi får se :)

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards