dessan-blogg

Alla inlägg under maj 2012

Av dessan-blogg - 31 maj 2012 20:18

Idag i skolan så har vi haft fotbolls tunering. Trodde att de skulle bli jätte tråkigt så jag gnällde imorse att jag inte ville till skolan men men, åkte till skolan ändå och spelade fotboll. Ganska kul förutom när jag blev arg på planen. Jag va med i frankrike och spelade mot danskarna och dom va skit agressiva. Så jag blev också de och gick på dom ännu mer och då blev spelet lite bättre förutom att dom fejkade hela jäkla tiden så dom skulle få någon frispark. Jäkla h*r*r !!!! 

Imorgon ska vi bah spela mot loland, tror jag.. xD

Men då kommer tyvärr inte jag vara där för då ska jag till doktorn och kolla varför jag brukar ha ont under brösten. Har haft de jätte mycket den sista tiden så vi har varit lite oroliga. Hoppas de går bra. Just nu lyssnar jag på musik och e inne på fb. Ska gå och duscha nu så ha en bra kväll. Kram på er !

Av dessan-blogg - 25 maj 2012 15:05

Hey bloggen.


Asså jag har bestämt mig. Jag kan inte sluta blogga. Bloggen är liksom någon sak som tillhör mig. Nu den sista tiden har jag varit jätte orolig och trött. Min killkompis ska opereras och jag säger tyvärr inte vad han ska opereras för för de kanske han inte vill. Nu har jag varit ute och solat från kl 13:15, det steker ute. Så himla skönt ! Jag har äntligen blivit lite brun. Igår fick min killkompis en liten nalle av mig och min bästis för han betyder jätte mycket för oss och vi kommer sakna han enormt! Han är vår lilla pojke ! <3

Ikväll blir de att dra till stan och handla för min syrras barn fyller 1 år den 28 maj ! :)

Asså jag vet inte om jag ska säga till mormor att jag vill färga håret igen för man ser min utväkt jätte tydligt nu.

Men det kanske inte är så lönt att färga de blont en gång till för mitt hår blir ljusare nu när de är sommar. 

Ha en varm och skön dag. Ut och sola så ni blir bruna ! :) 



 



Nallen som min killkompis fick av mig & min bästis, så söt ! <3

Dom passar bra ihop för min killkompis är söt och de är nallen också :D

Av dessan-blogg - 17 maj 2012 10:41

Ja som jag skrev i andra inlägget att jag inte får så många kommentarer och att det är tråkigt att blogga då! Så är det ert val nu att välja om jag ska fortsätta att blogga eller inte ? Skriv svar i en kommentar. Skriv gärna också vad du vill att jag ska blogga om och vad jag kan göra så att bloggen blir roligare ! 

Om jag inte får några kommentarer på detta inlägget så slutar jag blogga och börjar kanske att blogga på en annan blogg hemsida. 

Av dessan-blogg - 17 maj 2012 10:36

Hey bloggen.


Asså sorry för jag inte har bloggat på skit länge men det är fett tråkigt när man inte får några kommentarer. Jo jag får ju de men kanske EN gång i månaden. Det är inte roligt att blogga då. Så jag vet inte riktigt om jag ska starta en ny blogg på någon annan blogg sida eller om jag ska fortsätta här ? Kan ni vara snälla och svara på de i en kommentar om inte så lägger jag ner bloggen och börjar kanske blogga på en annan hemsida. Eller bloggar inte alls. Jag har ett underbart liv nu. Lever i ett singel liv men är lite små kär. 


Idag blir det att måla om nere i vardagsrummet. Sen när vi är klara där så får jag se vad jag gör. Hopps att ni får en bra dag. Kram kram 

Av dessan-blogg - 9 maj 2012 22:20

Hey bloggen.


Har både varit en tråkigt och najs dag. Jag, Atta och Linnea drar hem till Atta efter skolan.

När vi cyklar hem så är de bah Atta som har cykel så jag kommer på en bra ide att, jag trampar, Atta sitter på sadlen och Linnea på packet hållaren. Det kanske går bra i nårgra minuter sen börjar Linnea att skrika att hon ramlar av !


Har kollat på tv och varit på datan och läst en Jula tidning nu ikväll och för en stund sen pluggade jag. 

Just nu ligger jag i sängen och ska sova men kände att jag va tvungen att ladda upp ett inlägg.


Ha de bra !


Kram kram 

Av dessan-blogg - 5 maj 2012 11:50

Hey bloggen!Lyckad kväll igår !Tjejerna satt och kollade på never say never, vi började nästan gråta, Justin Bieber är bah så himla söt ! Om ni inte gillar Justin Bieber så måste ni bah se sen! Asså ni kommer bli ett fan av han och det lovar jag !Aja..Vi dansade lite och kollade på tv, spelade fotboll och innebandy.Och mycket mer :) De va fett kul ! Ha en bra dag, kram kram !

Av dessan-blogg - 4 maj 2012 09:45

Hey bloggen! Jätte längesen jag bloggade men har ute haft någon lust !Just nu är jag på rast och står med mina sötnosar och snackar lite :) Ikväll blir de ut ! Kram på er

Presentation


Läs, följ och sprid! :)

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Tycker ni att jag ska skriva lite mer om
 Min familj
 Mitt liv
 Mina djur

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Text o bild

Massa fina bilder som jag har tagit själv och texter till kompisar eller älsklingen   


Ovido - Quiz & Flashcards